Kızlar çok şükür sünnet oldu oğlum şu an hiç bişey olmamış gibi inşallah böyle devam eder yarım saat kadar içerde kaldı genel anestezi ile oldu uyanırken biraz ağladı sonrasında da baya mızmızlandı ama şu an normale döndü şükürler olsun beni en çok zorlayan şey emerek uyuduğu için gece uyutamamak oldu 2,5 saat uyutmaya çalıştık en sonunda pes ettik dışarı çıktık arabada uyudu genel anestezi aldığı için 3 ten itibaren bişey yememesi gerekiyordu soru sormak isteyen anneler varsa yardımcı olmak isterim atlatan anneler de bana sonrası için tecrübelerini aktarabilir he bide doktorumuz sadece bi krem verdi göz için kullanılan bir krem ama sargı ucunu komple kaplamış sargı bezinin üstüne sürdüm bide kendi. Kantaron yağı döktüm bardak kapadım umarım çabucak iyileşir