Umayy7 Kusura bakmayın yeni bakabiliyorum, kim west metodunu buldum o şekilde ilerledim, uyku arkadaşı aldım İnternetten trendyolda bulabilirsiniz uyku arkadaşı çok önemli, ilk gün tabi ki çok zor oldu 50 dk sürdü uyuması, beşiğine koydum ağladı aldım kucağıma sakinleştirdim tekrar koydum yine ağladı yine aldım öptüm koydum bu şekilde belki 10 kez tekrarladım bunu poposuna piş piş yaparak destekledim ilk üç gün sonrasında bedenine değil yatağına vurdum piş piş diye çünkü bedenine devam etseydim bu da bi destek buna da alışacaktı, sonraki 3 gün beşiğin köşesine vurdum piş piş diye, 8 ve 9. gün tamamen bıraktım 10 12 dakka içinde uyumaya başladı bir de her uykuya geçişinde uyku müziği açıp bırakıyorum odasına ona kapılıp uyuyor bunun da çok faydası var, ama önceliğimiz sabır, sabretmezseniz başaramazsınız, ağlıyor diye vazgeçmemelisiniz, ilk zamanlar ağlıyor çok normal çünkü destekli uyumaya alıştığı için kendi kendine uyumayı bilmediği için ağlıyor, sonrasında artık hiç ağlamadan uyumaya başlıyor