Kendinizi neden yetersiz hissediyorsunuz ki? Sütünüz kadar, sizin mutluluğunuzu bebeğinize aktarmanız önemli. Bırak sütün olmasın, bu morali bu kaygıyı çocuğa yansıtmayın. Ben hiç görmedim ki, anne sütü alamadım diye büyüyünce depresyona giren.. Kaygılı gözlerle büyütülmüş insanların çocukları sorunlu oluyor bence. Mutluluk verelim, sevgi verelim. Olmuyorsa Bırakın mamayla büyüsünler.. Sen elinden geleni yaptın..