Menekkse Hanımlar merhaba, bebeğime doğumgünü pastası olarak çıplak pasta yapacağım. Fakat kalıp boyutuna karar veremedim. 3 e kesebileyim istiyorum. 26 cmlik kalıp büyük mü olur 6 yumurtayla? 18 cmlik kalıpta mı yapsam? 10 kişilik olacak.