Roza_dilan aşı ateşi yükselmedikçe sorun yapmaz, eğer temassız ölçer kullanıyorsanız onlar bi kaç derece fazla ölçebiliyor. Soğuk kompres çok iyi yapmışsınız aşıdan sonraki 2 gün biraz zor geçiyor ama inşallah yarına bu kadar ateşi olmaz azalarak bitiyor 🙏🏻 Allah kolaylık versin gece insanı uyku tutmuyor bu durumlarda🥺 saat başı ateşine bakıp kontrol altında tutarsınız siz içinizi ferah tutun hiç panik olmayın 🙏🏻