Anne_6 Bebeğime beş gündür sidefer damla kullanıyoruz. Dün üç kere ishal gibi tuvaletini yaptı. Normalde iki günde bir yapardı. Damla’dan olabilir mi. Yaşayan var mı
Boncuk25 Anne_6 canm bende sidefer kullanmaya basladm cocuk ishal olmaya basladi acaba damlami yapıyor sizin çocuğunz nasil.oldu
Anne_6 Boncuk25 geçti canım hemen. Devam etmedi. Doktorumuz damladan olmaz dedi. Takip edin siz de. Devam ederse doktora bir sorun
Boncuk25 Anne_6 takıp deym canm bugun vermicem kan damlasi gunde kac kez yapıyordu ve kaç gun surdu canm
Anne_6 Boncuk25 iki günde bir yapıyordu damladan önce. Damlaya başlayınca günde üç dört kere yaptı. Bir gün sürdü devam etmedi.