Gamzeyup yumuşatıcı ben de kullanmıyorum, çünkü duruşanmıyor ve çamaşırların üzerinde kalıyor. Ekstra durulama yapsan o zaman da yumuşatıcının hiçbi etkisi kalmıyor. Benim kanser geçmişim var, doktorum kesinlikle kullanma dedi. Siz de kendinize de bebeğinize de kullanmayın.