Canimoglummmm066 Kızlar çok kotuym. 3 buçuk aylık bebeğim kucagimdayken esarbinin iğnesi açılmış oğlumun kafasini çizmiş. Bişey olur mu çok korktum krem surdum 😥😥😥
Arenilay- Canimoglummmm066 iğne paslı değilse ufak çizikten birşey olmaz ama pas varsa doktorla bir görüşebilirsiniz
Jadewinder Canimoglummmm066 baticon ya da bactroban varsa sürebilirsiniz. Enfeksiyon kapmasın. Tabi önce kanı temizleyip. Kanamadıysa bir şey olmaz bence.
[silindi] Canimoglummmm066 çok kötüyüm nedir ya? Paslı değilse ki kafanda paslı iğne olmaz herhalde neden çok kötü oluyorsun? Buna çok kötü oluyorsanız çocuğunuzun başına Allah korusun ciddi bişey gelse nasıl sakin kalıp çözüm bulacaksınız?
Eflin06 [silindi] Kadın üzülmüş ve o an panik olmuş ne var bunda bu kadar sert yorum yapıyosunuz Allah korusun bişey olduğunda o an ki duruma göre sakinliğini korur bence bunun da sizi alakadar ettiğini düşünmüyorum belli ki sizin başınıza panik olacağınız bi olay gelmemiş Allah göstermesin..
[silindi] Tosbikkkk ama çocuğun başına bişey gelse dur uygulamaya yazayım demezsin ya. Çizildiyse sür batikonu, düştüyse koy buzu, kızarıp tahriş olduysa sür aloe verayı. Küçük şeylerde hızlı çözümler gerekiyor bebitoların sağlıkları için
[silindi] oglumubeklerken çok kötüyüm demeniz yanlış. Ne problemler çıkacak karşınıza çocuk büyürken. Çok kötü oluyorsanız buna ohooo. Ben de acil bir durum sandım acaba yardımım dokunur mu diye hemen girdim konuya bakmaya.
Tosbikkkk [silindi] nereye yazacak peki kocasına yazsa oda bilmez. Burda gene belki başkasının başına gelmiştir akıl verir diye soracak tabi. Sen bence bugün gerginsin 😁
-erCansu- Canimoglummmm066 benmde yüzüğümün taşı çizmişti bikere bişi olmadı bıdahakıne dikkat ettm 😅 oluyo öyle şeyler
[silindi] Tosbikkkk ay evet galiba gerginim doğru diyorsun 😅 ama yine de bebekli bir evde ilk öğrenilmesi gereken şey ilkyardım. İlkyardımın temeli de sakin kalmak olay anında. O yüzden dedim 😅
P2044 [silindi] acil bir durum yokmuş çok vaktinizi aldi dimi olacak şey değil posta gel tıkla oku zaman kaybı oldu 😁birde bayil istersen Feriha ciddi birşey olmamış boşuna postu okudum diye 🤣 bu ne tepki herkesin metanet ve cesaret seviyesine kimse karışamaz 😂
[silindi] Eflin06 başıma 7 aylık anneliğimde ne olaylar geldi bir bilsen şaşarsın. Entübelerden solunum cihazlarından döndük de hastanelerde günlerce yattık ameliyatla. Çocuğumun kanını görmekten artık beni kan tutmuyor. O yüzden diyorum ilk öncelik sakin kalmak diye. Çizildi diye çok kötü olmamalı kimse. İlk işimiz güvenliklerini sağlamak. Kötü yorum değil maalesef düşündüklerimi ve olması gerekeni söyledim. Hepimizin ilk görevi çocuğu korumak. Allah korusun daha kötü bişey olursa ayılıp bayılmasın çocuğuna bakmak İçin sakin kalsın diye düşünüyorum