Kızım 14 aylık. Emerek ve saçımı çekerek yolarak uyuyor. Çok sinirim bozuluyor. Elinden saç topluyorum bildiğiniz . 7-8 aylıkken başladı bu ama o zamanlar daha çok oynama gibiydi. Şimdi çok sert bir şekilde yoluyor çekiştiriyor . Bu durum beni sinir ediyor rahatsız oluyorum çok ciddi. Elini tutuyorum bu sefer ağlayıp tepiniyor uykuya dalamıyor. Var mı başına gelen çözüm önerisi olan ?