Lara17 Tam o aylarda benim oğlumda 6-7 günde bir kaka yapmaya başladı. Dediğiniz gibi gazını çıkarıyor ama kaka yapmıyordu. Takipli doktorumuz bunun kabızlık mı olduğundan emin olmak için çocuk gastroya bir görünelim demişti. Götürdük popoda çatlaklık falan var mı ona bakıldı çok şükür ki yoktu. Ben de sürekli gözlemledim kabız mı diye. Ama sonra baktık ki kabızlık değilmiş. Bazı bebeklerde böyle oluyormuş. Mesela sadece anne sütü alan oğlum 8 günde bir kaka yapıyordu. Sekizinci gün yaptığı zaman neredeyse iki bezi dolduracak kadar çok yapıyordu 😁 bizde bu durum üçüncü ayından altıncı ayına kadar sürdü. Altıncı ayında ek gıdaya başladıktan sonra normale döndü. Günde bir kez falan yapmaya başladı. Ben oğluma o dönemde enterogis probiyotik damla kullanıyordum. Doktorumuz bağırsaklarını korusun diye vermişti. Siz de doktorunuza danışabilirsiniz.