3,5 aylık oldu doğdu günden beri 2 dakika kendi başına durmuyor ilk başlarda gazdan dedim damla kullandik, simdi çoğu zaman gazı olmadığında da aynı sadece memede susuyor ne emzik ne biberon asla kabul etmiyor, hiç bir şey yapamıyorum 40 dk gündüz 2 3 kere uyuyor o kadar oda uyursa onun dışında ne susuyor ne duruyor ne yapacağımı şaştım 3 aydan sonra duzelir dedim yok düzelmiyor, geceleri iyi uyuyordu simdi geceleride saat başı uyaniyor🤦🏻♀️ fikri olan var mı neden boyle