Eda-yocer15 Herkese iyi akşamlar 7 ay 15 günlük oğluma dün ikindi saatlerinde gün kurusu kayısıyla yoğurt yedirdim yedikten sonra aralıklı kaka yapıyor bazen sıvı bazen pütürlü maksimum 3 4 saat yapmıyor ishal mi saymaliyim hiç böyle olmamıştı?
Eda-yocer15 Burda nedense benim açtığım postlar pek ilgi görmüyor garip nerde saçma sapan dedikodu malzemesi var herkes orda
Eda-yocer15 Kurtaysel79 muz yedirdim bir tane haşlanmış patates pirinçli unlu kaşık maması irmik çorbası vs yedirdim ama anlamıyorum sabah daha sık yapıyordu 3 buçuktan akşam 8 e kadar yapmadı mesela düzelmeye başladı mı anlamadım 🤦
alpsmother_ Eda-yocer15 bende patatesi deneyin diyecektim siz yazmışsınız ama zaten düzelmiş bence hem normal bir şey kayısı ishal yapar bagırsakları temizlenmişte oluyor korkmayın :)
Merihh Endişelenmeyin lütfen yapmayınca da insan dert ediyor kendine benim bebeğim de kabız oluyor mesela sürekli 😁😁 çok sık sık yapmıyorsa korkmanıza gerek yok zaten kaç saattir yapmadı yazdınız ishal olsaydı yine yapardı bence geçmiştir 🥰
Eda-yocer15 Merihh hiç belli olmuyor kah sarı kah yeşil kah sıvı kah pütürlü bu bebekler insanın aklını alır yani benim öyle galiba çok evhamlıyım 😔😂
Merihh Eda-yocer15 hepimiz öyleyiz bebekler olunca söz konusu canım benim hele ki ilk bebekse acemilik işte ama büyüdükçe biraz daha rahatlıyor insan galiba sürece adapte olmaya başlıyoruz 🥰🥰