Aysmomyys_44 9 aydır düzenli adet oluyordum şu 2 aydır düzen bozuldu yasayan var mı hamileyim sandım 2 kere test yaptım 😭
Benimdunyamm Aysmomyys_44 çok düzenli pcos olduğu halde her ay oluyorum adet spiral taktırdım birde 7 gün sürüyordu şimdi 10 gün sürüyor benim görümcem memeyi bıraktırana kadar hiç adet olmaz
Aysmomyys_44 starwomen hiç adet olcam belirti yok ya sinir basıyor valla hem sinir hem duygusallık 2 aydır bittim resmen önceki ay geç geldi 2 gün bisey geldi oda az geldi şimdi 5 gün oldu geçti tik yok ya
starwomen Aysmomyys_44 doktor bana 1 sene düzensizlik olması normal tedirgin olma demişti. Siz de kaygılanmayın, içiniz rahat etmezse bir doktora gidin :)
Aysmomyys_44 Benimdunyamm bakır sprial taktırdı ablam oburu kanama yapıyormuş benim açılmam olmadı gel git ebeler hep maaf etti benni sprial taktirmaya korkuyorum o yüzden adet gecikincede hamile sandım kendimi yazık eşimde sevindi 😀
Aysmomyys_44 starwomen sıkıntı basıyor herşeye sinir oluyorum ya aglayasim geliyor çocuğa bile sinirleniyorum çok kötüyüm
Brcygt Aynı durumlar sezeryan sonrasi 4.ayda basladim adet olmaya duzenliydi sonra bir ay hic olmadim bende hamilemiyim diye kac kere test yaptim simdi de surekli gecikiyor sinir stres oluyorum inanilmaz huzursuzluk veriyor bu regl döngüsü
Benimdunyamm Aysmomyys_44 🤣🤣🤣🤣bende bakır taktirdim spiralden hiç korkma valla hiç acımıyor benide korkuttular bu mu dedim yanı
starwomen Aysmomyys_44 bende de sadece tatlı krizi tutmuştu 16 gün gecikti ama sizde olan durumlar bende olmadı. İnşallah bir an evvel olursunuz da rahatlarsınız. Oldum, olacağım stresi bile büyük bir dert
Aysmomyys_44 starwomen inşallah ya birde ben yanlız değilim kayınna kaynata yanında yaşıyorum yüzümü assam suçlu oluyorum