HEY03D evet ilk epilepsi dediler bir sürü tahlil ilaç tedavi verildi ama başka doktorlara gösterdik epilepsi değil dediler bebeğe boş yere bir sürü şey yapılmış uyku myoklonisi çıktı o yüzden ilaçları da bırakıyoruz. Dediğiniz gibi sadece uykuda olan bir durum ben titreme gibi adlandırdım ama dediğiniz gibi irkilmr gibi olan bir durum onun dışında başka sıkıntı yok çok şükür🙏🏻