Beyzanur7 ben bir kere kullandım ama onuda tam giydiremedim. Patik yerine sürekli havlu ısıtıp ayaklarına koydum. Hamile iken almıştım. E bebek kullanıcı yorumlarına baktığımda gerçekten memnun olanlar var. Bir de ben sanırsam tam beceremedim kullanmayı. Fırında ya da mikrodalgada ısıtmak gerekiyor. Ben petek üzerinde ısıttım