Arkadaşalar internet modemlerini ne yapacağım tarife değişikliği olduğunda yeni modemi takıp eski modemi almadan gidiyorlardı artık elımde 3 4 tane modem var ve bn ne yapcağım bilmiyorum çöpe mi atacağım yoksa alan bir yer varmı bilen varsa yardımcı olabilir mi?