Cahil demeyin lütfen ilk bebeğim. Göbek bağı düşene kadar göbek altından bağladım. Bağ düştükten sonra da birkaç gün alttan bağladım. Ama göbek deliğinin üstüne mi çıkarmam lazım? Sleepy 1 numara göbek deliği altında kalıyor ama bantları birbirine değiyor. Küçülmüş mü oluyor yani?