Imau NM_mom 4 Kasım doğumluyuz bizde. Uyku düzenimiz bozulmadan önce 3 gündüz uykusu vardı. 8 9 arası gece uykusuna geçiyordu sabah uyandıktan sonra öğlen ve ikindi vakti en az 1 en çok 2 saat olmak üzere uyuyordu şimdi yeniden düzenlenmeye çalışıyorum. Kaçta uyuyorsa akşam sabah 1 saat erken olacak şekilde uyanıyoruz. Uyku arası en az 2 saat tutuyorum 3 saat dayanırsa daha güzel uyuyor. Ve 6dan önce mutlaka son uykusundan uyanmış oluyor. İkindi uykusu şekerleme şeklinde yaparsa gece uykusunu çok güzel uyuyordu
NM_mom Biz hala düzene oturtamadık hep huysuz ne yapıcam bilmiyorum🥲 bazen 2 uyuyor bazen 3, bugün 2 defa uyudu 8de artık uykusundan krizine girdi 8 buçukta uyudu. İnşallah girer artık düzene