Merhaba arkadaşlar
Oğlumun kulağının arka tarafına doğru çok ufak beze gibi bir şey geldi elime severken.Görünürde bir şey yok ama dokununca belli.Sağlık ocağına götürdüm.Şuan bir burun akıntısı var Onunla ilişkili olabilir dedi doktor.Lenf bezlerinde şişlik,ödem olabiliyormuş.Gözlemle büyürse git hastaneye dedi.Sizce direk gitmeli miyim?Ultrason filan mı çekerler?Tedirgin oldum.Sizin aranızda böyle bir durum yaşayan oldu mu?