Ceydizen Merhaba sevgili anneler 7.5 aylık bir kızım var önümüzdeki 1-2 ay içinde bardakla su vermeye başlayacağım Philipse çok damlatıyor diyen var nuk daha iyi diyen var deneyimli anneler tecrübelerini paylaşabilir mi hangisi
Mermaiddd Ceydizen benim kızım 16aylik hala biberonla su içiyor başka türlü boğazına takılıyor içemiyor