Uykusuzhergeceeee Kızlar bebeğim 15 aylık oto koltuğu almamıştık. Evet bayağı geç kaldık ama almak istiyorum alışır mı sizce? Hangi model almak lazım yardımcı olabilir misiniz
Senibidasanaelikopteryokbuson Uykusuzhergeceeee araba koltugunun arkasına fıleler oluyo oyuncak falan koyun ayna koyun cama guneslık takın stıckerlı oluyo falan oyle alısır
Katun Uykusuzhergeceeee benim oğlum bebek arabası ve mama sandalyesinde dahi durmadı bende bu konuda düşünceliyim. Az da değil fiyatları alıcam kesin onda da durmayacak diyorum😑
BuzluKahve Uykusuzhergeceeee Bizde başka türlüsü mümkün olmadığından mecbur duruyor. 28 aylık, hala otururken savaşır.
Uykusuzhergeceeee Katun evet beni de o düşündürüyor durmayacak yine eski düzen kucakta. Riskli yani bir de 🙄
EceDM Uykusuzhergeceeee yeni dogdugundan beri oto koltuguna koyuyoruz. 4 aylık simdi. Araba hareket eder etmez uyuyor. Buna bastan alıştırmanin etkisi var mi bilmiyorum ama umarım hep böyle olur 😁🤲 joie i-spin 360 modelini aldık. 4 yaşa kadar kullaniliyormus. 360 derece dönen model. Almasi koymasi cok rahat.
Uykusuzhergeceeee EceDM teşekkürler modele bakacağım 🥰 evet pusetimiz oto koltuğu oluyordu ve yaklaşık 9 aya kadar ona bindi ve dediğiniz gibi hemen uyuyordu ama büyüdükçe işler değişti 😅