Dorusko 1,5 ay sonra işe başlayacagım fakat ne yaptıysam bebegim biberondam içmek istemiyor. Memeyi de bıraktıramadım ne kadar ac olursa olsun cıglıklar atıyor ama almıyor biberonu. Tecrübeli anneler lütfen önerilerinizi bekliyorum..
Nurcan_3480 Bizim 9 buçuk aylık hiç bir şekilde kabil etmiyor bende kaşık biberonla veriyorum isterseniz sizde öyle deeneyin