mom0989 Arkadaşlar günde 1 ya da 2 kere mama veriyorum çok inat ettiği zamanlarda alerjimiz var diye ama bu çok fazla gaz ve kabızlık yaptı Neocate mama verdi şimdi doktor alacağız bugün kullanan var mı?