Kızlar doktorum şekerden şüphekendi ben 1 ay kadar önce zaten baktırmıştım bakan doktor normal demişti ama dün götürdüğüm endokrinoloji bölümü baktı ve sınırda çıkmış dedi yeniden bir test istedi verdik sonuçlar çıktı ama doktor yoktu bugün sorum şuki anlayan varsa açıklayabilir mi içim içimi yiyor çünkü
Glukoz 62 çıktı
insulin 2.51 çıktı ikiside referans dışı diyor o yüzden merak ettim bana göre anormal geldi ama bilemiyorum