caniminicib_ Arkadaşlar sütümü sağdım bir göğüsten 12 dk 40 cc çıktı diğer göğüs 10 dk 50 cc çıktı. Yani 25 dk da diyelim 90 cc çıktı. Sizce az mi normal mi. Gün içinde bebeğimi emziriyorum ama 5 dk filan emiyor
Sedaekmekcii caniminicib_ benim bebeğim 5,5 aylık 3aydır sadece sağarak besleniyor 3 saatte bir 150 ml gece de dahil
Jsjshsh caniminicib_ kendi tecrübemi anlatayım size ben ilk zamanlar sağıyordum poşet poşet dolaba atıyordum sonra baktım bebeğim emiyor sağmaya ara verdim iki hafta öncesine kadar kızım 8-9 da yatıyor gece 1-2 gibi besliyorum uyku arasında sabaha kadar yatıyor bari sağayım hem artsın hem de sağdıgımı gün içinde vereyim dedim sizin gibi 10 dakika falan sağdım şok oldum süt yok gelmiyor elimle sıkıyorum var neyse makinaya sinirlendim attım bir köşeye sonra yine niyetlendim kızımı 8 de yatırdım 1 de besledim bir göğüs emiyor zaten sonrası süt sağıyım dedim 10 dk sağıcam yine kafamda öyle planladım 10 birini 10 birini bi taraftan sağıyorum diğer taraftan dizi izliyorum baktım 10 dk yı geçmiş tam diğer göğüse alıcam öyle bir gelmeye başladı ki dedim ki demek sağma sürem azmış süt inmeden göğüs değişiyorum dolu olan göğsümden 120 civarı diğerinden de 10-20 yani totalde hemen hemen 120-150 arası süt gelmiş oldu sonraki günlerde de bu şekilde yaptım toplamda sağım sürem 1 saat civarıydı bu şekilde çözüm buldum sürekli sağmıyorum günde bir kere o da gece gündüz emiyor süt kalmıyor ama uzun sağım bence etkili süt yağlı olunca da gelmesi biraz zor oluyor uzun sağımda anca iniyor süt bu şekilde bir deneyin isterseniz
Mariam1 caniminicib_ canm inşallah mememe alistirirsin bende ayine yapıyordum ama bebek 3 ayilik ve sadece 10 gram çıkıyor belki ben bişe yanlış yaptım herkes ayine değil sadece 1 ayi verebildim sutu
Twin_mom Bende meme reddi yaşıyorum o yüzden mecbur sağıyorum, ne kadar sürede sağıyorsunuz. Mesela ben sağım araları uzun olunca daha fazla geliyor ama iki saatte sağdığım zaman maalesef iki göğüsten 80 90 anca çıkıyor 😔
caniminicib_ Sedaekmekcii bnmde 150 mldi düştü 100e takviyelere başlasım bestlak filan aldm daha fazla su içmem lazm bir de. 3 saatte bir 150 ml mi içiyor peki
caniminicib_ Jsjshsh 1 saatte 2 göğüsten 150 çıktı diyorsunuz yani. Öyle denerim dicem ama göğüslerim sünger gibi oluyor boş yani. Sağdım 90 çıktı 3 saat sonra sağdım 100 çıktı bebeğimi 3 saatte bir beslemeye çalışıyorum nadir 4 saat oluyor gece uyamazsam
Egiskom Jsjshsh ayyy ondan mı böyleymişim. Ben de sağlamaya çalıştım Damla damla geliyordu tabi 5 dakika geçmedi çünkü sinirlendim. Demek devam etsem artar 😂
Kayrosunannesi Bizde 4 aylık olduk doğduğundan beri sağıp veriyorum 130 140 cc içiyor çok rahat hatta çok acıktıysa 150 cc bile olabiliyor bebek kaç aylık ki az mı çok mu aya göre değişir birde kullandığınız pompa da çok önemli ben sütüm azalıyor sanıyordum aslında kullandığım pompa kalitesi iyi değilmiş
AviL06 Kayrosunannesi benim kızım 3 buçuk aylık ve doğduğundan andan itibaren sağarak sütümü veriyorum. 160 bazen de 170 ml buluyor siz kaç öğün veriyorsunuz ? 🙄 Bur de hangi marka pompayı kullanıyorsunuz 😇
Twin_mom caniminicib_ kaç saatte bir sağmak gerekiyor acaba bilmiyorum. Benim doktorum bizim için bir damla bile anne sütü alsa yeter kendini üzme falan dedi. Bir de hiç olumsuz düşünme sütün bebeklerine yetiyor dedi. Tabi biz mecbur mama da kullanıyoruz. Aptamil uygulamadan baktım 3 aylık bebek günde 5 kere 150 ml suya 5 ölçek mama içebiliyor. O da günlük 750 ml oluyor bunun yarısı kadar kızlara anne sütü verebilsem yeter diye düşünüyorum.
Sedaekmekcii caniminicib_ evet 3 saate bir 150 ml içiyor gece 170 ml oluyor ama istisnalar oluyor tabi mesela bu sabah 100 içti ilk sütünü. Sonra hep 150
Kayrosunannesi AviL06 öğün olarak değilde her uyandığında veriyorum zaten hiç süte hayır dediği olmadı bebeğimin günde ortalama 7 8 kere 120- 130 cc olarak veriyorum. Tabi bebeğin mevcut kilosu da önemli bu durumda biz biraz küçük doğduk 🙃Lansinohun manuel göğüs pompasını kullanıyorum suan
Kayrosunannesi AviL06 caniminicib_ hiç duymadım o markayı kullananlar daha iyi bilirler ben lansinohun elektrikli pompasını ve baby plusun manuelini kullandım giç sağmıyormusum dedim lansinohun manuelinr geçince ayrıca sağım sürem çok kısa 10 dakika olmadan tek göğüsten 120 cc süt çıkmıs oluyor
AviL06 caniminicib_ tek seferde bitiriyor ve her öğün böyle içiyor 🤔 bazen yetersiz geliyor gibi 160 ml bitince emzik de verdiğim oluyor 🙄
Kayrosunannesi Kyselz lansinohun manuelini kullanıyorum lansinohun elektrkli pompasına göre daha fazla süt alıyorum
caniminicib_ Twin_mom 24 saat için 150 ml 5 kere iyi. Aslında emseler düzgünce hiç mama verilmese ne güzel olur ama bnm bebeğim iştahsız heralde
AviL06 caniminicib_ ama inanın kilosu da normal hani 3 kilo ile doğdu ve 3 buçuk aylık 6 buçuk kiloda ☺️ sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil 😌 4 aylık için 130 falan yazınca bizim kız mı obur diye düşünerek yazdım 🙈🤭
Twin_mom caniminicib_ dediğim gibi 3 aylık bebekler için ortalama böyleymiş. Keşke hep yetse sütüm ama biz en başından beri mama ve meme gittik. Şimdi anne sütünü sadece sağarak verebiliyorum