Liiii Kızlar bir bakarmısınız bunlar yüksek olan değerlerimiz Minik yükseklikler var eşim cok yüksek değil dedi ama anne yüreği iste anlayan var mı aranızda https://imgyukle.com/i/QzfOMp https://imgyukle.com/i/QzfLux https://imgyukle.com/i/QzfNB6
anneleri-bisalin Liiii merhaba yuksekler sorun değilde düşük olanlar önemli doktorunuz gerekli takviyeyi verir zaten ☺️
anneleri-bisalin Liiii yuksekler çok yüksek değil normal ama düşükler hep demir ve vitamin onlar sorun olur tabi
Liiii anneleri-bisalin demir damlasını düzenli kullanmadık hasta olduk iki kere doktorumuz hastayken verme dedi iyileşse bile burun akıntısı gecmedi 10 güoldu hala akıntmız devam ediyor o kadar rest veridk bir seyde cıkmadı