Anaokuluna müdür aramıyomuş bende öğretmenlik mezunuyum. Acaba başvursam mı? Ama tecrübem yok nedir nasıl yapılır hiç bilmiyorum. Ayrıca müdür neden aranır ki. Yani müdür olmak için kademeli şekilde ilerlenmez mi? Anlam veremedim ama şansımı denemekte istiyorjm. Bana bilgi verir misiniz?