Devushka Kızlar dün doğum günümdü eşim ıphone x max almış ben normalde x kullanıyorum memnunum o yüzden x max ı kutusunu açmadım büyük telefon pek kullanamıyorum o yüzden almak isteyen varsa iletişime geçelim instagramdan beyaz renk faturalı garantili nakit almış 10.500 e isteyene 9500 veririm piyasası 10/11 bin arası https://imgyukle.com/i/EBpf4U
GmzSnn Neden indirim yapıyosunuz ki henüz açılmamış sıfır telefon 🙄 burda zor satarsınız alan olmaz eşya satılan sitelere koyun 🥰