Y-1A bence bi anne her şeyi yiyebilir. Doğumdan sonra her kafadan bi ses çıktı yok onu yeme gaz yapar yok o olmaz yok şu olmaz ama her türlü de oldu gazı. Sonra her şeyi yedim, canın istiyorsa zaten yemen lazım öyle her şeyi abartmadan yersek bence bir şey olmaz benim düşüncem tabi bu