Dilek_buglem56 Kız kardeşimin deterjan alerjisi var dün çok kötü oldu acile götürdük alerji ignesi yapıldı 10 dk sonra abla gözümün önü kararıyor dedi küt bayıldı doktor normal dedi şuan bende yataktan kalkicak halim yok elim bacağım kalkmıyor dedi
Lilybaby Dilek_buglem56 muhtemelen yüksek doz kortizon verilmiştir o da bünyeyi sarsar evet bol bol su içsin yemek yesin ama tuz yemesin