Bebegim_0406 sadece anne sütü alan bebekler kabız ve ishal olmazmış doktorumuz dedi vücut düzen oturtmaya çalışıyor müdahale etmeyin normal. Biz de kabızlık çekiyoruz ama kabızlık değilmiş 4,5 aydan sonra kakası normale girip hergün yapar arada fazla da yapar dedi doktorumuz .