tatlibiranneo Olabilir haklısınız ben bu kadar bağlandığı bir oyuncak görmedim de o yüzden böyle bir post açtım henüz küçük olduğu için bir de bu postu bana açtıran hareketi şey oldu yemek sandalyesindeydi bugün yiyeceği fırlattı bende kızgın ses tonuyla biraz kızdım sonra hemen ayy ayy ay yapiyo halinin üstündeydi hemen onu tutmaya calisiyo ben kızdım diye mi yoksa ayıyla mi kendini iyi hissediyor psikolojik olarak diye merak ettim,valla karışık olmuş olabilir kusura bakmayın artık kızımdan anca vakit bulupta yazabildim de