SevgiOzd Sezeryan doğum yaptım 23 gün oldu. Sizler ne zaman kullanmaya başladınız memnun kaldığınız korse var mı yardımcı olabilir misiniz 😌
Nurellaaaaaaaa SevgiOzd canım ben sezeryan doğum yaptım doktorum ertesi gün kontrole gelince bu günden itibaren seni rahatsız etmezse tak demişti 3. Gün eve geçince hemen taktım bi sıkıntı olmadı canım
SevgiOzd Nurellaaaaaaaa doktoruma sormayı unuttum bende zaten ağrım da oluyordu yeni yeni kendime geldim ama geç kalmamışımdır umarım 🤭 hangi tarzda bi korse aldınız