Bebeğim 9 günlük doktor kontrolünde her şey yolunda dedi doktorumuz ama yine de içim rahat etmiyor. Burnunda sürekli tekrar eden bir hırıltı var serumla temizliyorum kendi hapşırıp atıyor ama bikaç saat sonra tekrar başlıyor derken sürekli bir yeşil sümük üretimi var. Nefes almasını zorlaştırmıyor sadece emerken o hırıltı duyuluyor, yenidoğanlarda normal mi tecrübe sahibi olan var mı acaba yardımcı olursanız çok sevinirim