Ipek222 yaklaşımını beğenmedim değil aslında şöyle anlatayım. Bebeğim ilk 2 ay emmedi başka doktorlara gittim hiçbiri bu konu üzerinde durmamıştı ben sağıp veriyordum. Sonra Murat hocaya gittik laf arasında emmedigini biberon ile anne sütü aldığını söylediğimde ayağa kalktı nasıl emmiyor emmesi lazım dedi hastanenin emzirme danışmanlarına yönlendirdi süt arttırıcı bi ilaç verdi ve bebeğim emmeye başladı suan 2 yaşında hala anne sütü alıyorsa onun sayesindedir. Hasta olduğunda hep ona götürdük antibiyotik cok zorda kalırsa verir ve hep sakinleştirici konuşur sorularına cevap verir. Olumsuz yanları ise cok yoğun bir doktor randevulu ile gitsek bile çok bekliyoruz. Benim kızım düşük kilosu ve iştahını kilosunu bi türlü düzeltemedik. Verdiği takviyeleri tavsiyeleri uyguladık ama yol alamadık bu yüzden ben başka bir görüş almak istiyorum bu konuda. Onun dışında öneririm güvenle gidebilirsiniz. Bebeğim hastanede yatacaktı ve hastanede yer yoktu bizimle birlikte geldi yatış servisine görüştü yukarda doğum odalarından birisinin boşaltılmasını bosalinca bizim alınmamızı söyledi Allah razı olsun iciniz rahat bir şekilde gidebilirsiniz