Esma166
Ben 1 kere gittim , bebeğim 40 günlüktü, gözüne bir aparat taktılar, ağlaya ağlaya bir hal oldu çocuk. Birdaha da götürmedim. Gittigime de son derece pişmanım.
Birşey olduğunu düşünmüyorum bebeğimde, zaten olsaydı da ne yapabilirlerdi ki el kadar bebeğe? Şimdi 5 aylık, Allaha şükür takip etmede, gördüğünü algılamada bir sıkıntısı yok