En begenmediginiz yada beğendiğiniz çizgi filmler hangisi ve neden ?
Benim oğlum (25aylik)TV’ye pek dikkat etmiyor diyordum ama son zamanlarda bağımlı olmaya başlayınca TV yi bozulmuş diyerek tamamen kapattım hiç açmıyoruz gittiğimiz yerlerde de denk gelirse yine bakmıyor çoğu çizgi film i kendi sevmiyor izlemiyor ama resmen Eymen ile Çimen bataklığına düştük sürekli onu istiyor günde 10ar dklik iki bölüm açıyorum ama bütün gün dilinde anne çimen anne çimen diye söyleniyor sizlerin böyle takıntılı çizgi filmleriniz var mı. Bu arada çizgi filmdeki Dila’ya diyos diyor o kelimesine bayılıyorum😀 tamamen onu da nasıl unuttururum bilmiyorum yaz geliyor evde olmayınca aramaz inşallah