Merhaba hanımlar benim bebeğim 4 buçuk aylık hem mama hem meme gidiyoruz ama mamayı az yiyor pek istemiyor daha çok meme istiyor ve toplam günde en fazla 5 kez mama yer o da 90 cc ve daha çok emiyor , mama miktarını yükselteyim mi yoksa bu kadar içmesi iyi mi bilgi verebilir misiniz , fazla yapsam da mamayı 90dan fazla yemiyor