Kızlar merhaba size birşey sormak istiyorum bebegim 5 ay 20 günlük 1 aydan fazladır iştahsızlık salya sürekli elleri agzında jel kullanıyordum yanlız şu 3-4 gündür burun tıkanıklıgı salya sümük öksürük huzursuzluk iştahsızlık ve üstüne bugun pişik olmuş 😏😞 oğlum 40 günlükken bronşit geçirdi tekrarlamasından da korkuyorum sizde diş mi yoksa grip falan mı oldu acaba