Benim ikizler de 5 ay 1 günlükler. Son birkaç gündür geceleri sürekli uyanıyorlar. Halbuki be kadar seviniyordum gece uykumuz düzene girdi diye... sürekli kucak istiyorlar, bezlerini değiştirmek için altlarını açtığımda o kadar mutlular ki onun dışında sürekli mız mızlar. Şükür gaz sancımız çok yok ama. Bir de henüz tam dönemiyorlar. Popoların üzerinde çok hareketliler ve uykuya geçemiyorlar bir türlü. Uyku için neler yapıyorsunuz anneler. Gündüz 15-20 dakikadan fazla uykuları yok