annekusuu evet ama değeri düştükçe gitgide daha az belli olmaya başladı. Hatta nasıl diyim gözleri filan çok az belli oluyordu teni de esmere çalmıştı biraz. Sonra sonra teni de açıldı gözlerinden de gitti tam 2,5-3 ay dolayları tam hatırlamıyorum bilirubin değeri 2 çıkmıştı. doktor artık bakmamıza gerek kalmadı demişti çok sevinmiştim hatta çok kan vermiştik o zamana kadar