ikikereanne_ Hala tam dik tutamıyor yuz üstü yatırınca tutabiliyor ama ellerinden tutup çekince kafası hep geride . Çok tedirginim . Ne zamana kadar gecikmesi normal ? Sizin bebekleriniz de gecikme oldu mu ?