Ezelsara merhaba, benim oğlum çok daha küçükken yani 3 aylıkken reddetmişti emmeyi sadece uyurken veya yeni uyanmışken uyku sersemiyken emiyodu. Ben farklı şekillerde emzirmeyi denedim yani çoğunlukla yastığın üzerine onu yatırıp ben üzerne eğiliyodum öyle emiyodu veya ayakta gezerek emzirme de işe yaramıştı. Bizim reddetmesnin sebebi emzikti bu süreçte emziği de bırakınca nerdeyse 1 ay boyunca çabalamam sonucunda geri döndü şuan 11 aylık hala emiyo. Siz de farklı şekillerde emzirmeyi deneyebilirsiniz