Lena123moms Merhaba kızlar bu sorunu yaşıyan varmı? Of her gün nemlendiriyorum makyaj bazıda kullanıyorum nemlendirici normal nemlendirici fondötenden sonra burnum böyle oluyor Allah aşkına bunu yaşıyıb cözen varsa banada söylesin
Ahmthn Lena123moms nemlendirici ne kullanıyorsunuz bilmyrm ama bence nemlendiricinizi değiştirin Arko’nun yeşil krem tüpü var bi de ondan deneyin
Deletedmom_68 Lena123moms excipial hydro geçiriyor benim de kaşımın altı böyle oluyor buruna yakın yerleri
Portologg Lena123moms benimki de böyle yaz kış kocam bana yılan gibi deri atıyorsun diyor hep .d ben bebeklerimin nemlendiricisini sürdüm duzenli gecti ama 1 gun surmesem yine oluyor
Elifterzii Nemlendirici serumlar kullana bilirsiniz. Buna ek olarak bioderma nin atodermi var başarili 👍🏻
Denizanasi35 Benim doğumdan sonra böyle oldu o kadar su icmemem ve krem kullanmama rağmen en son eczaneden madecasol ,bephantol derma ve e vitamini alıp karıştırdım geceleri sürüyordum ve geçti tekrarlamadi da
ppzeynep Lena123moms Bence nemlendiriciniz yeterli gelmiyor. Bir de nemlendirme öncesi güzel bir tonikle ölü derilerden kurtulmanız gerek. Yıllardır Clinique sarı nemlendiricisini kullanıyorum. Ara ara bırakıp başka markalar denedim. Asla onun gibisini bulamadığım için geri döndüm.
grkmediz Lena123moms benim burnum sandım bi an hahahah şaka maka benim de böyle varsa çaresi yerimi alayım burda
Aselllll Lena123moms canım bu kuruluk hastalığı bende de var hametan Pomak kullanın cok ıyı gwlıyor baska hıc bısey ıse yaramıyor önce yuzunuxu sıcak su ıle yıkayın varsa temizleyici sut ıle pamukla sılın tekrar yıkayıp hametan sürün pamuk gıbı olacak soyulmayacak
Deletedmom_68 grkmediz cildiye verdi bana da çokta uzun yıllar oldu hatta. iki kaşımın burun tarafında olan kısımlarının altı 5 kuruş büyüklüğünde böyle kurur her kış. onu sürünce geçiyor ama belki 15-16 yaşlarımdan beri her kış sürüyorum elimin altında oldukça. bi araştırayım 🫣
ppzeynep grkmediz Güncel fiyatına bakmadım da genelde indirim takip edip alıyorum. O kadar iyi ki azıcık miktarı bile yetiyor. Çok uzun süre gidiyor.
Mommmyyyyyyyyy Lena123moms aynı cilt yapısına sahibiz maalesef. Bioderma atoderm baume bana çok iyi geldi tavsiye ederim
grkmediz Deletedmom_68 yaaa valla aynı benim cildimi tarif ettiniz ben de iyice araştırayım alırım valla geçiriyorsa ☺️
Deletedmom_68 grkmediz ay siz öyle sürülmez deyince bilemedim ne zararı varmış acaba bir bakayım🤔yanlış bir şey tavsiye etmiş olmak istemem ama geçiriyor😂
Laden Lena123moms benim cildimde aşırı kuru. Cerave nemlendirici temizleyici ve cerave nemlendirici kullanıyorum kuru ciltler için olanlardan. Resmen cildim kendine geldi çok memnun kaldım. Ki birçok ürün denedim maksimum 2 saat nemli kalıp sonra yine kuruyordu