berosunannesi 4,5 aylık bebişi olanlar kaç saatte bir emziriyorsunuz? benim kızımda devamlı kusma sorunu var dakika olarak az emiyor diye galiba sık emziriyorum acaba ondan mı çok kusuyor siz ne yapıyorsunuz
Bssraa2 berosunannesi 3 ay 7 günlük 2 2.buçuk saat arası emziriyorum genelde uyumayan bebek uyursa bazen 3 saat uyuyor uyandırmıyorum 3 saat sonra emziriyorum değişiyor duruma göre
Neva_annesi1 berosunannesi Bizim de o dönem öyleydi hatta kilo alımı yavaşladı doktorumuz reflü dedi ve canviscon başlatmıştı o biraz hafifletti doktorunuza danışın lütfen durumu bildirin 🙏🏻
merkursavascisi_06 berosunannesi 45 günlükten beri en az üç saat arayla emzirmeye çalışıyorum doktor öyle yapmamı söylemişti bebeğimin kilo alımı fazla diye. Gaz sorununu da azaltır demişti. Emzik tuttuğu için şansıma bı konuda zorlanmıyorum biraz oyalıyorum falan genelde 3 saati doluyo geceleri o aylarda 5 saat falan aç durabiliyodu en az. Ama şimdi 7 aylık biraz emme düşkünlüğü oldu diş mi gelecek acaba diyorum
Birannebebek berosunannesi biz 3 buçuk ayılığız ne zaman istese veriyordum memeyi doktorumuz saatli emzirmezssen kusar refluye dönebilir saatli ver dedi 2 saat falan desen buluyor mu iki saati diye bulmuyor çünkü şu aralar meme reddiyle başımız dertte
caniminicib_ Bssraa2 biz de 3 ay 7 günlüğüz 24 aralık doğum günü :) kaç dk emiyor bebeğiniz kaç kilo acaba
EcrinMelek1- @berosunannesi gündüzleri ağladıkça emziriyorum aglamassa 3 4 saatte 1 emiyor geceleri de yatırırken emziriyorum ekstra 90cc mama veriyorum gece her uyandığında emziriyorum
Bssraa2 caniminicib_ ebe 20 25 dk emzirmemi söyledi 2580 kilo doğdu şuan 5400 24 aralıkta doğdu aynen :) sizinki kaç kilo doğdu şuan kaç kilo kaç dk emiyor
caniminicib_ Bssraa2 2600 doğdu şuan 4950. 7 8 dk ortalama emiyor. 20 25 dk çok nadir memede uyukluyor pozisyonda olunca duruyo bi çekiyo bi duruyo o şekilde. Siznki emiyor mu her seferinde 24 dk
Bssraa2 caniminicib_ hayır her zaman emmiyor ben zorluyorum bazen çünkü küçük doğduğu için akranlarına göre zayıf dedi doktoru o yüzden biraz sık ve dakika olarak fazla emzirmeye çalışıyorum bir de benim bebeğim hiç uyumuyor uyanık olduğu vakitler fazla olunca fazla acıkıyor fazla emiyor gazı var mı peki devam ediyor mu gaz sorunu
caniminicib_ Bssraa2 bende zorlayarak veriyorum istemeyince asla almıyor memeyi çığlık atıyor. 1 saat oyalıyorum sonra yine vermeye çalışıyorum ne alırsa kardır diye. Gaz var malesef aşırı bnmki de gündüz hiç uyumuyor gece 1 gibi uyuyor
Bssraa2 caniminicib_ aynı kaderi paylaşıyoruz gündüz 1 saat bile uyumuyor gece 12 1 gbi uyur sabah 7 de uyanır tabi sabah 7 ye kadar deliksiz uyumaz ara ara uyanır ve gazlı 3.ayda geçer gaz dediler geçmedi daha Allah sabır versin sizede çok zor
caniminicib_ Bssraa2 gündüz bizmde toplasan 1 saat değil yarım saat yoktur :) gece uyuyor 1de aynı sabh 7de gibi kalkıyor geceleri uyandırıp emziriyorum devam ediyor tek güzel yanı o Allah sabır versin gerçekten
Bssraa2 caniminicib_ bu oğlak burcu sıkıntılı dediler de bu kadar da beklemiyordum daha bebekken başladı 😀