Newbarrr Kızlar sütüm çok az bebeğim 200 gr almış bir aya emmiyor o yüzden de sütüm azalmış olabilir ya da az olduğu için emmiyodur bilmiyorum nasıl artıra bilirim ? Mama takviyesi dediler üç tane denedim bebelac sma ve Aptamil hiçbirini de sevmedi öğüyor süte alıştığı için
edafmo Newbarrr canım mama olarak hipp organic dene bir de istersen. süt artırmak için de tahin pekmez, tahin helvası, ceviz, kuru incir, hurma, hipp anne çayı ve Solgar brewers yeast vitamin kullandım ben hepsi ile yaradı
Falefiz03 Newbarrr benimde bebeğim 3 aylık sütüm yetmiyo artık ve biberon asla tutmuyo. Bestlak damla aldım bakalım onu deniycem