Bebeğimi emzirirken uyuyor ve ağlarsa gaz çıkarıyorum. Gaz çıkarma işini emzirmeden sonra hemen mi yapmak lazım ? Bir de çiş ve kaka yapmak için bezini açmamı bekliyor sürekli beline kadar çiş çıkıyor 😢 daha 8 günlük. Sleepy natural kullanıyorum ama çözemedim gitti. İyi de bağlıyorum ama hep çıkıyor kıyafet dayanmıyor. Önerilerinizi bekliyorum.