Hndealnathn Balse gen bu işte denk geliyor ☺️ayvayı da gamzeli olsun diye yemedim oğlumda hunharca cnm çekiyordu sonradan birkaç yazıya denk geldim öyle kızımda dediğim gibi oğlum ayvayı çok sever eşim getirdi gözüm görmesin gidin mutfakta yiyip öyle gelin yanima diyordum garibim meyvecagzimin bir suçu yoktu ama benim mide midelikten çıkmıştı kızda kusmaktan ki ayvayi gebelikte mide bulantısı için önerir doktorlar ben ağzıma koymayı bırak kendisini görmeye tahammül edemiyordum
Tubidii Hamileliğim ilkbaharda başladığı için doğuma yakın yemiştim ben ama sevdiğim için. Oğlum iki gamzeli sanırım ayvadan değil de babasından:)
Mayisadaninannesi Balse ben gamzeyi çok severim. Babası gamzeli zaten çok dua ettim ona benzesin diye. Hamileyken bir kaç kere yedim ayva bulamamıştık çok fazla. Ama babasında olduğu için kızımda da var aynı babasına benziyor zaten kızımda 😂. Aynı yerlerinde iki yanağında da var babası gibi. Zaten gamze babadan geçen bir özellikmiş tabi genlerin etkisi ile. Yüzdelik oran babadan geçmesi çok yüksek yani çaprazlama ile. Şimdi iki tane gamzeli sevgilim var 😍🙏
Eylule Ayva sadece 2 kere yedim hamileliğimde kızımın gamzeleri var. Ama ayvayla hiçbir alakası yoktur emin olun. Ben hep dua ettim inşallah gamzeli olur, renkli gözlü olur diye. Dualarım kabul oldu şükürler olsun. 🧿 Tabii önce sağlık istedim orası ayrı.
BelaCivciv Balse Ayva yemedim ama kızımın çene gamzesi var çünkü eşim, kardeşi, annesi hepsinde var. Genetik olarak geçiyor
Prensesannesi0910 Hurafe canım bunlar ailede varsa olur yoksa olmaz genetiktik bir kasın kısa kalmasından kaynaklanır
Umudum27 Balse ayva hiç yemedim sevmem ama bende olduğu için mi bilmiyorum ama oğlumda da gamze var 🙂
edafmo Balse deli gibi ayca aşerdim kilo kilo yedim tuzla limonla bebişim sarışın ve gamzesi yok (babasında gamze olduğu halde bile😂)
AlinaEmreHan1 Balse ayva yemedim ama gamzesi var çenesinde. Baba ve dedesinin de aynı şekil gamzesi var , o yüzden onlardan aldı herhalde
Ummuscetinkaya Balse ben ve babamın tarafı hep gamzelidir, bende çok emindim gamzeli olacağına ama garanti olsun diye son hafta ayvayı tuzla birlikte yedim 😀
Balse Ummuscetinkaya ay kızlar çoğunuz yemişsiniz bende hiç sevmiyorum hamileliğim boyunca iki kere yedim iki ay kaldı doğuma bilemedim artık nasıp 😂