Nurellaa_ mrvunal13 evet aynı dönemdeyiz normalmiş göğüs terbiye oluyormuş ne kadar süt üreteceğini biliyormuş o yüzden yumuşarmış endişe etmeyin
Seyda1414 mrvunal13 benimde çok yumuşak endişeleniyorum ve emerken el ile sağıyorum bi taraftan ama yumuşak memede de yağlı süt olur ofa daha iyi diyorlar bilmiyorum 🤲🏻🙃
sunflower01 mrvunal13 benim de öyle Emsin sonuna kadar emzirin ki son gelen kısmı proteinli ve bebege kilo aldiran kismi