2 aylık oğlum var. Bir göğsümü veriyorum neredeyse 15-20 dakıka emiyor ama ayrılmak istemiyor kendi çıkıyor kaldırdığımda da ağlıyor. Ama ben diğerine geçmiyorum. Eğer tekrar acıkırsa diğer mememi veriyorum. Siz bir emzirmede 2 memeyide veriyor musunuz acaba? Doymuyor mu acaba